NiclasMartinssons JohanOlesen AndreasÅgren RichardRydell

YEAHBOi!

TJENIZZ!

Inte så duktiga på att uppdatera längre, tappat glöden osv.
Regnat några dagar i rad här nu, mycket snö som har försvunnit nere i dalen, en hel del nysnö på toppen.
Har fortsatt min chillin streak i lägenheten, vart uppe å åkt 2 dagar.. kändes ganska instabilt men ska ge det ett ny försök imon.

Rhodd, Nirre å åggeboy har vart uppe å shreddish nästan varje dag, mycket slush snö å mjuk park.
Fått lite videomaterial från berget som jag tänkte slänga ihop ikväll, postas eventuellt imorgon om jag får tid, lust, sugenhet.

Ikväll blire maxning, 80's party WHAAAAAAAAAOOOOOOOP!






/ Oledoledoff


Kommentarer
Postat av: Brand

Fruktansvärt dåligt med update's gubbar! Som trogen följare vill man se mer av de sjuka äventyren som händer med mina dude's! KNUCKLE!! Ole, jag vill att du personligen pungsparkar Rhodd sen! Om ÅG däckar vill jag att du målar musch på han och slänger upp en bild på de sen! Peace out bro's!

2011-01-18 @ 15:13:11
Postat av: Haniie

Uppa mer - vill inte ha er länkade på bloggen om ni inte står upp för de galenskaper (Vi alla vet är sanna) ni hittar på! (filma rydells pungspark...)

2011-01-21 @ 14:44:10
URL: http://hannahmoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se