NiclasMartinssons JohanOlesen AndreasÅgren RichardRydell

Medgångar och motgångar

Har blivit mycket snowboard senaste veckan. Kommit uppemot 20-30 cm snö i Göteborg, helt ovanligt! Börjar sakta töa bort nu tyvärr.

Vi körde lite på min setup i början av veckan. Richard fick ett ordentligt Americas-funiest-homevideos-hugg på röret och planta det rakt mellan benen. Hans bästa vän klara sig med lindriga skador men revbenen fick en smäll och förmodligen en spricka. Därför fick han chilla lite på det första dagarna.

I tisdags byggde vi en kick vid en av skolorna i Torslanda. Körde på den i några timmar och hade sjukt roligt. Slutade med att jag landade på mitt knä som jag har en gammal skada i. Svullnade upp rejält och kunde knappt stödja på det. Samma kväll fick jag en lapp från röntgen av knät jag gjorde för några veckor sen där det stod att jag har en benbit som har lossnat under knäskålen, blir en friktion och det är därför jag har haft ont så länge. Läkaren uppmanade mig till att ta det lugnt i 12 veckor, sedan börja hos sjukgymnast och invänta en operation.
FUCK THAT

I fredags kändes knät bättre så jag och Freddie drog till Liseberg och körde lite boxar, ensamma på stället och köttade på i 4 timmar, superniize! På kvällen fuckade knät upp sig igen

Idag drog vi trots det till Stora Höga motorcrossbana där Freddies polare hade byggt två riktigt sjuka gap-hopp med grävskopa där vi fick ta fart genom att dra med wakeboardlina bakom hans bil. Funkade riktigt smooth trots att det var slushy snö idag och det slängdes en del backflips mm. Byggde även en mini setup med två mindre hopp och ett stort pvc rör.

Nu är mitt knä större än hip-hop och gör mer ont än lena ph.
Insåg precis att min iPhone fått en vattenskada och högtalaren gett upp.

Nitton dagar till whistler - trasigt knä, trasig iPhone och arbetsvisumen har tagit slut.. det går bra nu


Mini-setupen



G-g-g-gaps!















THUG LIFE HÄNDISH BROSHAN!?!?!








/ Johan

Kommentarer
Postat av: Daniel

SWEEET!

2010-12-19 @ 14:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se