NiclasMartinssons JohanOlesen AndreasÅgren RichardRydell

Whistler

Inte uppdaterat på några dagar.
Fick spendera nyårsnatten i Vancouver, helt galet på gatorna, avspärrade gator med folk som dansa och skrek.
Kicka till Whistler med buss dan efter, såg Chamberlain promenera med sin jycke påväg upp, credz.
Fick lägenheten samma kväll och har flyttat in och gjort oss bekväma. Sjukt fet by och miljö. Jag har mest chillat i lägenheten medan de andra har vart i backarna, får vila knät någon vecka till innan ready for shreddy.
Har inte fått bagaget ännu, 5 dagar försenat.. hygienen har fått lida och kan inte lämna lägenheten ifall de ringer å vill leverera väskan. Men jag dricker öl så det är lunch..
Väntar på fet ersättning av VISA och SAS... pengar rullar in!

Ganska saftiga priser på allt här, mat är svindyrt å säsongspass går på 1900 bucks.
Kommer nog bli svettigare än vi trott med cashmoney $$$

Lägger in lite bilder senare

/Johan


Kommentarer
Postat av: Hannie

ajaj cashflow kommer från???? ;p hoppas ni har det gryyyymt. jag är nybliven stalker, förväntar mig mycket update! / H

2011-01-05 @ 14:11:08
URL: http://haniiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se